دزدگیر اماکن سیمکارتی چیست؟

دزدگیر اماکن سیمکارتی: یک سیستم هشدار بی سیم با فرستنده تلفن همراه
دزدگیر اماکن یک محصول امنیتی خانه بی سیم است. خود زنگ امنیتی و همچنین حسگرهای حرکتی و حسگرهای باز کردن در و پنجره آن به یک شبکه تلفن همراه متصل می شوند. اساساً دزدگیر اماکن  شما با استفاده از سیم کارت با شبکه گسترده تر GSM ارتباط برقرار می کند.


مزایای سیستم های دزدگیر اماکن خانگی سیمکارتی چیست؟


دزدگیر امنیتی خانگی GSM محصولی قابل اعتماد برای حفظ امنیت خانه شما است.

اگر کسی می خواهد سیستم دزدگیر اماکن خانه شما را دستکاری کند، نمی تواند به سادگی سیستم های دزدگیر خانه شما را با قطع منبع برق خانه یا آسیب رساندن به خطوط تلفن آن خاموش کند.

هشدار امنیتی GSM شما همچنان به خوبی کار می کند، زیرا به شبکه تلفن همراه GSM متصل می ماند.

علاوه بر این، هشدارهای امنیتی خانگی یک محصول بی سیم هستند. این بدان معنی است که شما می توانید به سرعت و به راحتی زنگ هشدار GSM خود را نصب کنید. سیستم‌های امنیتی خانه بی‌سیم را می‌توان در هر مکانی در اطراف خانه‌تان راه‌اندازی کرد، زیرا آنها با سیم‌کشی پیچیده‌ای که باید به دیوارهای ملک شما برود محدود نمی‌شوند.

بنابراین، می توانید استراتژیک ترین مکان های اطراف خانه خود را برای سیستم دزدگر اماکن  GSM جدید خود انتخاب کنید. اکثر سیستم‌های امنیتی خانه بی‌سیم، از جمله پانل کنترل هشدار امنیتی، هر سنسور حرکتی، دوربین‌های امنیتی یا ویژگی‌های آژیر امنیتی، با باتری کار می‌کنند. عملکرد باتری به این معنی است که شما به راحتی می توانید سیستم های امنیتی خود را روشن و کاربردی نگه دارید تا خانه خود را ایمن نگه دارید.

به علاوه، ممکن است بتوانید دزدگیر اماکن خانه بی سیم خود را با استفاده از DIY نصب کنید. بدون نیاز به هزینه های گران نصب! اگر به طور منظم از خانه به خانه نقل مکان می کنید (خواه اجاره یا خرید)، ممکن است بخواهید به طور جدی یک سیستم امنیتی خانه بی سیم GSM را در نظر بگیرید: انعطاف پذیری بی سیم به این معنی است که می توانید سیستم های امنیتی خانه خود را در هر کجای خانه با خود ببرید.

سیستم های دزدگیر اماکن خانگی GSM چه معایبی دارند؟
سیستم‌های هشدار GSM هشداری را از طریق سیم‌کارت به مقامات ارسال می‌کنند، درست مانند آنچه در تلفن همراه شما وجود دارد. بنابراین، مانند سیم کارت تلفن، باید هزینه های اشتراک را بپردازید تا سیستم امنیتی خانه خود را به شبکه تلفن همراه متصل نگه دارید.

اگر به نصب یک سیستم امنیتی GSM در خانه فکر می کنید، مطمئن شوید که این هزینه اضافی را در نظر داشته باشید که علاوه بر تنظیمات عمومی امنیتی که در آن قرار داده اید، خواهد بود: پانل کنترل هشدار، سنسورهای تشخیص حرکت، دوربین های امنیتی، درب. و سنسورهای باز شدن پنجره و غیره

سارقان همچنین به استفاده از دستگاه های پارازیت شبکه تلفن همراه برای مختل کردن زنگ امنیتی خانه GSM شناخته شده اند. از آنجایی که زنگ GSM شما از طریق یک شبکه تلفن همراه کار می کند، اگر هر مزاحم احتمالی بتواند شبکه سلولی اطراف را مسدود کند، کار نخواهد کرد.