دوربین لامپی چرخشی 5 مگاپیکسل

امروز دوربینی را معرفی خواهیم کرد که نصب آن به راحت ترین شکل ممکن است. شما با خرید دوربین لامپی 5 مگاپیکسل برای نصب آن نیاز به نصاب ندارید و فقط باید یک سرپیچ لامپ داشته باشید تا دوربین لامپی را به آن وصل کنید . باوصل کردن دوربین به سرپیچ دیگر برای نصب آن به چیزی نیاز ندارید و دوربین روشن می شود.

دوربین لامپی5 مگ دارای تصویر p1080 می باشد که تصویری FULL HD  را به شما تحویل می دهد . همچنین با داشتن لنز 360 درجه همه جای فضای مورد نظر شما را زیر نظر می گیرد . شما با این دوربین می توانید در روز تا فاصله 25 متر از دوربین را به طور واضح و شفاف ببینید. همچنین این دوربین دارای قابلیت دید در شب است که شما در شب هم تا فاصله 15 متر را هم می توانید به طور شفاف ببینید.

شما این دوربین مداربسته را می توانید به صورت دستی به طور افقی تا 360 درجه و به صورتعمودی تا 90 درجه تنظیم کنید و چرخش دهید .این ویژگی از قابلیت های منحصر به فرد این دوربین است که شما هر جایی از فضای مورد نظر خود را که می خواهید ببینید .

دوربین لامپی5 مگاپیکسل از کارت حافظه تا 128 گیگابایت پشتیبانی می کند . این دوربین دارای قابلیت انتقال آنلاین تصاویر است.یعنی به صورت بیسیم به وای فای متصل می شود و تصاویر را برای شما که در هر جای دنیا هستید می فرستد .همچنین دوربین دارای نرم افزار مخصوص به خود است که هم ios و هم اندروید را پشتیبانی می کند .

منبع: کلیک کنید