ادیسون

ادیسون ، که قبلاً با نام Raritan Township شناخته می شد ، اولین بار در اواخر سال 1600 ، زمانی که بخشی از شهرهای Woodbridge و Piscataway بود ، آباد شد. اولین خانواده های آن شامل Dunhams، Martins، Bonhams، Hulls and FitzRandolphs بود که به آنها کمک های زمینی داده می شد.

بسیاری از این نام ها به صورت نام خیابان و نام بخش در جامعه زندگی می کنند. اما مردم از دوران ماقبل تاریخ در منطقه ادیسون زندگی می کردند. قطعات جمجمه و استخوان مربوط به عصر حجر در منطقه Piscatawaytown کشف شده است و نوک پیکان و وسایل آشپزی ، که به بومیان آمریکایی ساکن این منطقه نسبت داده شده است ، در یک حفاری باستان شناسی در باتلاق Dismal پیدا شد.

جاده Old Post ، اولین جاده عمومی در شرق نیوجرسی ، از طریق ادیسون عبور می کند و گفته می شود که رئیس جمهور جورج واشنگتن هنگام سفر از طریق ایالت در راه مراسم تحلیف خود در شهر نیویورک در آوریل 1789 ، از او استفاده کرده است.

بازنویسی مجدد آن سفر در ادیسون در 13 آوریل 1989 ، هنگام برگزاری جشن بیست سالگی اولین مراسم تحلیف واشنگتن ، انجام شد. مسیر وی دوباره مورد استفاده قرار گرفت و مراسم ویژه ای در کلیسای تاریخی سنت جیمز در خیابان وودبریج برگزار شد.

منطقه Bonhamtown در ادیسون ، در جاده Old Post ، به نام نیکلاس بونهام ، یک دارنده آزاد از سال 1682 تا 1683 ، نامگذاری شده است. گفته می شود این دهکده محل یک دهکده قدیمی بومی آمریکا و بعداً یک اردوگاه ارتش قاره و میدان جنگ در طول انقلاب بوده است. جنگ

در اوایل سال 1693 ، بونهمتاون به عنوان مقر عدالت شهرستانهای میدلکس و سامرست خدمت کرد. در سال 1834 ، دهکده دارای 10 تا 12 خانه ، دو میخانه ، فروشگاه و مدرسه بود.

درگیری های جنگ انقلابی در Bonhamtown ، Piscatawaytown و در امتداد خیابان Woodbridge Avenue فعلی رخ داد. در واقع ، ساختمان کلیسای اسقفی سنت جیمز به عنوان بیمارستان برای سربازان زخمی انگلیس در طول جنگ خدمت می کرد. شش سرباز انگلیسی که در یکی از درگیری های منطقه کشته شده اند ، در قبرستان کلیسا دفن شده اند.

در سال 1777 ، شبه نظامیان محلی درگیر نبرد با سربازان انگلیسی و هسیایی بودند که در حال پیشروی به سمت نیروهای ژنرال واشنگتن بودند. سربازان واشنگتن به کوههای نزدیک واتونگ پناهنده شده بودند. این نبرد ، که بخشی از نبرد کوتاه هیلز است ، به نام نامزدی درخت بلوط معروف است. این در تقاطعی رخ داد که اکنون جاده های بلوط و Plainfield است.