انواع دوربین مداربسته بیسیم؟

یک دوربین امنیتی خانگی بی سیم که به آن دوربین Wi-Fi نیز می گویند ، تصاویر خود را از طریق Wi-Fi منتقل می کند و از طریق برق متناوب تغذیه می شود. این بدان معنی است که باید با استفاده از کابل برق به پریز برق متصل شود. دوربین مداربسته مخفی بی سیم بی سیم نیست. بلکه دوربین بی سیم نامیده می شود زیرا از اینترنت بی سیم (Wi-Fi) استفاده می کند. وقتی دوربین بی سیم با باتری کار می کند ، به یک دوربین بدون سیم تبدیل می شود.

دوربین مداربسته بیسیم

دوربین های امنیتی بی سیم خانگی به طور کلی تصاویر خود را در یک سرور ابری ذخیره می کنند ، بنابراین می توانید از هرجای دیگر به آن دسترسی داشته باشید برخی از آنها همچنین می توانند فیلم را در رسانه های محلی مانند کارت micro SD در دوربین ذخیره کنند. دوربین های بی سیم محبوب هستند زیرا نصب آنها آسان است و مشاهده تصاویر آنها با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه ساده است.

دوربین های امنیتی بی سیم به طور کلی هنگام تشخیص حرکت یا صدا ضبط می کنند ، اما بعضی از آنها می توانند تنظیم شوند که در صورت اتصال به برق 24/7 ضبط کنند. آنها فیلم با وضوح بالا می گیرند و در صورت مجهز بودن به دید در شب می توانند در شب ضبط کنند. آنها معمولاً دارای قابلیت های صوتی دو طرفه هستند تا بتوانید با شخصی که دوربین می بیند صحبت کنید. سرانجام ، برخی از مدل ها از یادگیری ماشینی استفاده می کنند ، این فناوری به دوربین ها امکان می دهد کارهای مفیدی مانند هشدار هنگام شناسایی شخص یا بسته را انجام دهند.

دوربین های امنیتی خانگی سیمی چیست؟

یک سیستم دوربین امنیتی خانگی سیمی ، همچنین به عنوان یک سیستم امنیتی DVR (ضبط کننده فیلم دیجیتال) شناخته می شود ، یک دستگاه ضبط همراه با دوربین است. تعداد دوربین ها معمولاً چهار ستاره است و می تواند تا 16 دوربین برسد. آنها ضبط 24/7 ، می توانند به اینترنت متصل شوند تا از راه دور مشاهده کنند ، و از طریق اینترنت و برق از طریق سیم وصل هستند.

دو نوع سیستم دوربین امنیتی خانگی سیمی وجود دارد: سیستم های دوربین مداربسته ahd DVR سنتی که از کابل کواکسیال برای تغذیه دوربین ها و ضبط فیلم استفاده می کنند و سیستم های جدیدتر NVR (ضبط کننده فیلم شبکه) که از کابل های اترنت برای تأمین انرژی دوربین ها و ضبط فیلم استفاده می کنند . DVR ها و NVR ها می توانند از طریق کابل اترنت به اینترنت متصل شوند. NVR پیشرفته تر و توانایی ضبط فیلم با کیفیت بالاتر از DVR را دارد. NVR ها همچنین می توانند برخی از ویژگی های دوربین بی سیم را داشته باشند ، مانند مکالمه دو طرفه و تشخیص افراد.

دوربین هایی که دارای سیستم امنیتی خانگی سیمی هستند ، قدرت خود را از DVR یا NVR می گیرند و نیازی به اتصال به پریز برق ندارند. اکثر سیستم های سیمی دارای برنامه ای برای مشاهده تصاویر در تلفن هوشمند شما هستند ، اما شما همچنین می توانید یک نمایشگر کامپیوتر را به دستگاه ضبط متصل کنید تا ضبط ها و فیدهای زمان واقعی را مشاهده کنید.

منبع : http://digivira.blog.ir