x تبلیغات
عمومی

کارکرد و اطلاعات سه راهی برق دوربین دار چیست ؟

سه راهی برق دوربین دار

امروزه دوربین های مداربسته در شکل ها و انواع مختلفی عرضه می شوند که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند و برای کارهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند،سه راهی برق دوربین دار در دسته دوربین های مدار بسته مخفی قرار می گیرد،زیرا با داشتن لنز کوچک در یک سه راهی برق ،توجه هیچکس را جلب نمی کند.این دستگاه به صورت یک سه راهی هم کار می کند و برق می رساند.


لنز محافظ برق دوربین دار

این دوربین دارای یک لنز 10 مگاپیکسل می باشد،که تصاویر و فیلم ها را به صورت 4K وشفاف و واضح برای شما ذخیره و ثبت می کند.سه راهی دوربین دار یک میکروفون دارد که می تواند برای شما صداهای داخل محیط را ضبط کند .همچنین با داشتن قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگابایت،فیلم ها و تصاویر و صدا ها را برای شما ذخیره می کند.

دوربین سه راهی ،یک اپلیکیشن و نرم افزار مخصوص خود را دارد که از طریق آن شما تصاویر دوربین را در هر جای دنیا که باشید می توانید دریافت کنید.این اپلیکیشن یا نرم افزار را می توانید برروی گوشی ،تبلت یا لپ تاب خود نصب کنید که هم از اندروید و هم از ios پشتیبانی میکند.

در صورت بروز حرکت می تواند برای شما هشداری مبنی بر بروز خطر بفرستد تا شما خطر را رفع کنید.
 

راهنمای انواع پکیج دوربین مداربسته ؟

پکیج های دوربین مدار بسته سه نوع دارند :
 


پک دوربین مداربسته AHD

پک دوربین مداربسته دیجیتال(IP)

پک دوربین مداربسته بیسیم

در ادامه میخواهیم درباره این سه نوع پکیج دوربین مداربستهر دیجی ویرا  توضیح دهیم:
پکیج دوربین مداربسته AHD

دوربین های مداربسته AHD از تکنولوژی قدیمی تری نسبت به بقیه پک ها برخوردارند . AHD مخفف Analog High Definition است که انتقال تصویر را بر بستر کابل کواکسیال انجام می دهد . حداکثر فاصله این انتقال هم 500 متر می باشد . به همین دلیل بهتر است که از این پکیج ها برای فضاهای کوچک مانند ساختمان های مسکونی،ویلا،فروشگاه های کوچک،آپارتمان ها،کارگاه های کوچک و از این قبیل مکان ها که از وسعت کمتری برخوردار هستند استفاده شوند. برای پکیج دوربین مداربسته AHD به دوربین های مداربسته AHD و دستگاه DVR نیاز می باشد . اگر در دوربین مداربسته کیفیت تصویر برای شما مهم می باشد بهتر است از پکیج دوربین مداربسته IP استفاده کنید . دوربین های مداربسته AHD همان دوربین های آنالوگ هستند که کیفیت تصاویر دوربین های AHD خیلی بهتر و واضح تر شده و توانایی تولید تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل 1080p را دارند.
پکیج دوربین مداربسته  IP

پک دوربین مداربسته  IP دارای ویژگی های بسیار متفاوتی نسبت به دوربین های AHD هستند .از جمله ویژگی های آن می توان به کیفیت تصاویر دوربین های IP اشاره کرد .کیفیت تصویر دوربین های IP برای پلاک خوانی بسیار مناسب می باشد . از ویژگی های دیگر این دوربین ها می توان به کابل کشی بسیار کمتر دوربین های آی پی نسبت به دوربین ها ای اچ دی اشاره نمود . زیرا دوربین های آی پی از طریق وای فای به دستگاه  NVR متصل می شوند و انتقال تصویر انجام می گیرد . شما ازین پکیج می توانید در هر مکانی چه کوچک و چه بزرگ استفاده کنید . دوربین های مداربسته آی پی دارای کیفیت تصویر تا 5 مگاپیکسل می باشد که این کیفیت برای موقعیت های حساس خیلی مناسب می باشد.
پکیج دوربین مداربسته بیسیم

شما از این پک می توانید در جاهای که سیم کشی مقدور نیست یا اینکه دکور محیط را خراب می کند مناسب می باشد . این دوربین ها نیاز به هیچ سیم کشی ندارند فقط برای تغذیه برق به سیم برق نیاز دارند  و خیلی راحت به دستگاه خود متصل می شود. ما این دوربین ها را بیشتر برای فضاهای کوچک پیشنهاد می دهیم چون سیگنال دهی این دوربین ها تا فاصله ی معینی می باشد.و باید فاصله دستگاه تا دوربین بنا به استانداردهای شرکت سازنده باشد که اگر از آن فاصله معین بیشتر شود دوربین نمی تواند با دستگاه ارتباط برقرار کند و تصویر هم قطع می شود.

راهنمای خرید دوربین شیائومی؟

دوربین شیائومی چرخشی مدل MJSXJ10CMGlobal
 


دوربین شیائومی چرخشی مدل MJSXJ10CM Global یکی از دوربین های باکیفیت شرکت شیایومی می باشد که به تنهایی تمام قابلیت های دوربین مدار بسته را دارد ، در ادامه به قابلیت های عالی این دوربین شیائومی می پردازیم.برند بزرگ و معتبر شیائومی Xiaomi متعلق به یک شرکت الکترونیکی بوده و در پکن کشور چین واقع شده است. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، دوربین مدار بسته ، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیکی می باشد.



قیمت دوربین مداربسته شیایومی

در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک استارت آپ کوچک که ابتدا هدفش طراحی گوشی هوشمند بسیار ارزان قیمت و فروش آن از طریق اینترنت بود وارد بازار شده‌اند و با اینکه بسیار دیر وارد بازار شد ولی در عمل نشان داد در چرخه رقابت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.سیستم حفاظتی دوربین مدار بسته برای نظارت و امنیت شما طراحی شده است که ما تلاش داریم تا بهترین های سیستم حفاظتی را به شما پیشنهاد بدهیم مشاورین دیجی ویرا سعی دارند به شما اطلاعات کافی در این مورد را بدهند.
جزییات دوربین تحت شبکه شیائومی مدل MJSXJ10CMglobal

این دوربین از سنسور تصویر 2 مگاپیکسل (1080P) بهره می برد و کیفیت تصویر بسیار عالی دارد که با قیمت مناسب و کارایی عالی این دوربین یکی از بهترین های دوربین مدار بسته بی سیم چرخشی می باشد.این دوربین با یک آداپتور برق روشن می شود و می تواند به صورت بی سیم WIFI به مودم اینترنت متصل شده و انتقال تصویر بر روی گوشی شما با نرم افزار Mi Home امکان پذیر هست ، همچنین با این نرم افزار می توانید دوربین را در زاویه مختلف بچرخانید و تصاویر ضبط شده در رم را بازبینی کنید.شما می توانید برای ذخیره تصاویر تا 64 گیگابایت رم برای این دوربین خریداری کنید و تصاویر با کیفیت 1080P و 720P را برای شما ذخیره کند.

نصب دوربین مداربسته شیایومی

به لطف وجود دیافراگم ۲٫۱، از تمام نور موجود در محیط برای تهیه تصاویری دقیق تر استفاده می شود و در مکان هایی که نور کافی وجود ندارد از ال ای دی های ۸ قسمتی و ۹۴۰ نانومتری IR-cut استفاده می کند و در فاصله ۹ متری، تصاویری واضح با دید در شب در اختیار کاربر قرار می گیرد.موتور بی صدای این دوربین نظارتی موجب شده تا قابلیت چرخش این دوربین در هر دو جهت عمودی و افقی موجب شده تا بازه بیشتری از فضا را با کمک نرم افزار تحت کنترل خود داشته باشید.
دزدگیر و فیلمبرداری دوربین چرخشی شیائومی

دوربین شیایومی بیسیم
یکی از قابلیت های بسیار خوب و عالی دوربین شیائومی،قابلیت دزدگیر می باشد.این قابلیت به شما کمک می کند که شما وقتی در محلی که دوربین قرار دارد حضور نداشته باشید و با فعال کردن حالت دزدگیر از روی نرم افزار،شما می توانید هر حرکتی که داخل محیط صورت می گیرد را به صورت فیلم یا عکس دریافت کنید و با ارسال آلارم برروی تلفن همراه شما را از حرکت صورت گرفته آگاه می کند.حتی اگر هم دوربین را بدزدند فیلم شخصی که دوربین را برده است برروی نرم افزار قابل مشاهده می باشد.این قابلیت دوربین شیائومی واقعا کاربردی و پر استفاده می باشد هم برای دزدها،کودکان،سالمندان و حیوانات خانگی می توانید از دوربین چرخشی شیائومی مدل MJSXJ10CM Global استفاده کنید.

قابلیت های جالب دوربین طرح ساعت مچی!

دوربین ساعت مچی

دوربینی که در ادامه میخواهیم در مورد آن توضیح دهیم و از قابلیت هایش بگوییم از خاص ترین دوربین ها به شما می رود.دوربین طرح ساعت مچی از جمله دوربین های مداربسته کوچک می باشد که ورزشکاران یا طبیعت گردان برای فعالیت های خود استفاده کنند. این دوربین کوچک متصل به موبایل طرحی شبیه به ساعت مچی دارد که شما می توانید دوربین را به مچ بند وصل کرده یا جدا کنید ،با خرید دوربین طرح ساعت مچی با داشتن اپلیکیشن مخصوص این امکان را به شما می دهد تا همه قابلیت های آن را از طریق گوشی یا لپ تاپ خود کنترل کنید.

کیفیت تصویر ساعت مچی دوربین دار

از قابلیت های منحصر به فرد این دوربین مداربسته تصویر 1080 آن می باشد که بسیار شفاف و با کیفیت می باشد . همچنین با داشتن زاویه دید 150 درجه ،تصاویر گسترده و واضحی را به شما می دهد. همچنین با داشتن 4 ال ای دی مادون قرمز از قابلیت دید در شب هم پشتیبانی می کند .

انتقال تصویر ساعت مچی دوربین دار ارزان

دوربین طرح ساعت مچی ،بیسیم می باشد و با اتصال به وای فای در هر کجای دنیا که باشید تصاویر را آنلاین و با کیفیت 1080 برای شما ارسال می کند . همچنین با پشتیبانی از کارت حافظه یا SD در زمان هایی که وای فای موجود نیست هم تصاویر و فیلم ها را برای شما ذخیره می کند . از کارت حافظه تا 128 گیگ پشتیبانی می کند.

قابلیت تشخیص حرکت

ساعت مچی دوربین دار از قابلیت تشخیص حرکت نیز برخوردار است. به این صورت که با فعال کردن این قابلیت در اپلیکیشن دوربین در صورت بروز حرکت در محدوده دوربین برای شما آلارمی به همراه عکس و فیلم چند ثانیه ای می فرستد تا شما را از خطر احتمالی آگاه سازد.

راهنمای خرید ردیاب جا کلیدی سیمکارتی ؟

ردیاب جاکلیدی سیمکارتی


یکی از ردیاب های کوچک را که مخصوص سالمندان و کودکان و افراد میخواهیم معرفی کنیم که می توان گفت از فانتزی ترین ردیاب های دیجی ویرا می تواند باشد. این ردیاب، ردیاب جا کلیدی یا ردیاب جاسوییچی می باشد . در ادامه می خواهیم به قابلیت ها و ویژگی های این ردیاب بپردازیم. ردیاب جاکلیدی را شما می توانید برای سالمندان، کودکان و حتی حیوانات حانگی خود استفاده کنید، ظاهر این ردیاب به شکل فانتزی می باشد که در صورت استفاده هیچ کس به ردیاب بودن آن شک نمی کند ، برای فعال کردن این ردیاب شما به یک سیم کارت نیاز دارید تا از طریق نرم افزار جی پی اس از قابلیت های ردیاب استفاده کنید و ردیابی را انجام دهید .

قابلیت های ردیاب سوییچی

ردیاب جاکلیدی با اندازه کوچک 68*65*20 میلی متر و وزن 30 گرم دارای یک باتری 800 میلی آمپری می باشد. این جی پی اس در حالت استندبای تا 8 روز برای شما کار می کند. دارای یک شارژر بیسیم همراه خودش است به این صورت که برای شارژ دستگاه نیاز نیست جی پی اس را از جاکلیدی خارج کنید بلکه با شارژر وایرلس شارژ می شود.
 


خرید ردیاب جاکلیدی

این جی پی اس شخصی دارای ردیابی دقیق می باشد ،همچنین با داشتن میکروفن قوی برای شما شنود هم انجام می دهد.که شما می توانید به صورت آنلاین صدای اطراف جی پی اس را بشنوید ،از قابلیت های دیگر دستگاه می توان به دارا بودن تاریخچه رفت و آمد های جی پی اس اشاره کرد .

داشتن دکمه sos ا ویژگی های دیگر آن است .به این صورت که در صورت ایجاد وضعیت اضطراری کسی ه ردیاب را دارد می تواند با فشردن این دکمه درخواست کمک کند به کسانی که از قبل تعیین کرده است.

ویژگی های دوربین مداربسته پریزی ؟

دوربین چرخشی پریز برق
 


نصب دوربین مداربسته یکی از مشکلات مشتریانمان بوده است که فروشگاه دیجی ویرا برای صحولت در نصب دوربین ها مدل های دوربین پریزی را در فروشگاه دیجی ویرا موجود کرده است تا شما عزیزان به وسیله یک دوشاخه برق بتوانید دوربین خود را روشن نموده و از امکانات آن استفاده کنید و این نوع دوربین ها از مدلهای دوربین های مداربسته بیسیم ارزان و با کیفیت با بالاترین قابلیت ها در بازار هستند.

دوربین چرخشی بیسیم پریز برق
ویژگی های دوربین چرخشی دوشاخه دار

    نوع: دوربین بیسیم
    نرم افزار دوربین : v380
    وضوح تصویر : 1080P (Full-HD)
    لنز (میلی متر): 3.6 میلی متر
    سنسورتصویر : CMOS
    لنز دوربین : 2 مگاپیکسل
    دارای میکروفون و اسپیکر صدای دوطرفه
    دزدگیر حرکتی : دارد
    فرمت فشرده سازی ویدئو: H.264
    برق مورد نیاز: 220v برق شهری
    اتصال: بیسیم
    پشتیبانی حافظه: ساپورت رم تا 128 گیگ
    چرخش : 360° (افقی) /90° (عمودی)
    ضدآب و گردوغبار : دارد
    دید در شب :مادون قرمز + LED تمام رنگی
    نرم افزار تلفن همراه: Android/ios
    اندازه : 140*63 میلی متر
    وزن : 290 گرم

راهنمای خرید پکیج دوربین مداربسته و انواع پکیج دوربین؟


پکیج دوربین مداربسته

 

یکی از موارد که باید برای انتخاب و خرید پکیج دوربین مداربسته توجه داشت گارانتی و پشتیبانی معتبر است . تا در صور که برای پکیج مشکلی پیش آمد ، با کادری مجرب و مسئولیت پذیر روبرو باشید و با صبر و حوصله به شما عزیزان پاسخ دهند . و در اسرع وقت مشکل پیش آمده را حل کنند .



پکیج دوربین مداربسته
پکیج های دوربین مدار بسته سه نوع دارند :

پک دوربین مداربسته AHD

پک دوربین مداربسته دیجیتال(IP)

پک دوربین مداربسته بیسیم

در ادامه میخواهیم درباره این سه نوع پکیج دوربین مداربسته توضیح دهیم:
پکیج دوربین مداربسته AHD

دوربین های مداربسته AHD از تکنولوژی قدیمی تری نسبت به بقیه پک ها برخوردارند . AHD مخفف Analog High Definition است که انتقال تصویر را بر بستر کابل کواکسیال انجام می دهد . حداکثر فاصله این انتقال هم 500 متر می باشد . به همین دلیل بهتر است که از این پکیج ها برای فضاهای کوچک مانند ساختمان های مسکونی،ویلا،فروشگاه های کوچک،آپارتمان ها،کارگاه های کوچک و از این قبیل مکان ها که از وسعت کمتری برخوردار هستند استفاده شوند. برای پکیج دوربین مداربسته AHD به دوربین های مداربسته AHD و دستگاه DVR نیاز می باشد . اگر در دوربین مداربسته کیفیت تصویر برای شما مهم می باشد بهتر است از پکیج دوربین مداربسته IP استفاده کنید . دوربین های مداربسته AHD همان دوربین های آنالوگ هستند که کیفیت تصاویر دوربین های AHD خیلی بهتر و واضح تر شده و توانایی تولید تصاویر با کیفیت 2 مگاپیکسل 1080p را دارند.
پکیج دوربین مداربسته  IP

پک دوربین مداربسته  IP دارای ویژگی های بسیار متفاوتی نسبت به دوربین های AHD هستند .از جمله ویژگی های آن می توان به کیفیت تصاویر دوربین های IP اشاره کرد .کیفیت تصویر دوربین های IP برای پلاک خوانی بسیار مناسب می باشد . از ویژگی های دیگر این دوربین ها می توان به کابل کشی بسیار کمتر دوربین های آی پی نسبت به دوربین ها ای اچ دی اشاره نمود . زیرا دوربین های آی پی از طریق وای فای به دستگاه  NVR متصل می شوند و انتقال تصویر انجام می گیرد . شما ازین پکیج می توانید در هر مکانی چه کوچک و چه بزرگ استفاده کنید . دوربین های مداربسته آی پی دارای کیفیت تصویر تا 5 مگاپیکسل می باشد که این کیفیت برای موقعیت های حساس خیلی مناسب می باشد.
پکیج دوربین مداربسته بیسیم

شما از این پک می توانید در جاهای که سیم کشی مقدور نیست یا اینکه دکور محیط را خراب می کند مناسب می باشد . این دوربین ها نیاز به هیچ سیم کشی ندارند فقط برای تغذیه برق به سیم برق نیاز دارند  و خیلی راحت به دستگاه خود متصل می شود. ما این دوربین ها را بیشتر برای فضاهای کوچک پیشنهاد می دهیم چون سیگنال دهی این دوربین ها تا فاصله ی معینی می باشد.و باید فاصله دستگاه تا دوربین بنا به استانداردهای شرکت سازنده باشد که اگر از آن فاصله معین بیشتر شود دوربین نمی تواند با دستگاه ارتباط برقرار کند و تصویر هم قطع می شود.
 

دوربین لامپی 5 مگاپیکسل با قابلیت چرخش به همه جهات!

 

دوربین لامپی چرخشی 5 مگاپیکسل

امروز دوربینی را معرفی خواهیم کرد که نصب آن به راحت ترین شکل ممکن است. شما با خرید دوربین لامپی 5 مگاپیکسل برای نصب آن نیاز به نصاب ندارید و فقط باید یک سرپیچ لامپ داشته باشید تا دوربین لامپی را به آن وصل کنید . باوصل کردن دوربین به سرپیچ دیگر برای نصب آن به چیزی نیاز ندارید و دوربین روشن می شود.

دوربین لامپی5 مگ دارای تصویر p1080 می باشد که تصویری FULL HD  را به شما تحویل می دهد . همچنین با داشتن لنز 360 درجه همه جای فضای مورد نظر شما را زیر نظر می گیرد . شما با این دوربین می توانید در روز تا فاصله 25 متر از دوربین را به طور واضح و شفاف ببینید. همچنین این دوربین دارای قابلیت دید در شب است که شما در شب هم تا فاصله 15 متر را هم می توانید به طور شفاف ببینید.

شما این دوربین مداربسته را می توانید به صورت دستی به طور افقی تا 360 درجه و به صورتعمودی تا 90 درجه تنظیم کنید و چرخش دهید .این ویژگی از قابلیت های منحصر به فرد این دوربین است که شما هر جایی از فضای مورد نظر خود را که می خواهید ببینید .

دوربین لامپی5 مگاپیکسل از کارت حافظه تا 128 گیگابایت پشتیبانی می کند . این دوربین دارای قابلیت انتقال آنلاین تصاویر است.یعنی به صورت بیسیم به وای فای متصل می شود و تصاویر را برای شما که در هر جای دنیا هستید می فرستد .همچنین دوربین دارای نرم افزار مخصوص به خود است که هم ios و هم اندروید را پشتیبانی می کند .

منبع: کلیک کنید

دزدگیر حرکتی دوربین مداربسته بیسیم وایرلس چیست؟

دوربین های مداربسته بیسیم امروزی از قابلیت های مختلف برخوردارند که  هر کدام پر فایده و کاربردی هستند .در ادامه میخواهیم درباره یکی از پرکاربردی ترین قابلیت دوربین های مداربسته امروزی توضیح دهیم.که علاوه بر کارایی بسیار، هزینه ها راهم برای شما کاهش میدهد. این قابلیت بصورت دزدگیر در دوربین مداربسته بیسیم شما عمل می کند و شما را از خرید دوباره دزدگیر بی نیاز می کند . در ادامه مقاله درباره نحوه عملکر و چگونگی کارکرد آن برای شما توضیح می دهیم.

کاربرد دزدگیر دوربین مدابسته بیسیم

قابلیت دزدگیر در دوربین های مداربسته بسیم دیجی ویرا به این صورت است که شما در منوی کاربری دوربین درون موبایل خود می توانید آن را فعال کنید.بعد از فعال کردن این قابلیت اینطور عمل می کند که در صور مشاهده حرکت و احساس در محدوده خود ، برای شما آلارمی میفرستد تا شما را از بروز خطر آگاه کند . علاوه بر ارسال آلارم، همچنین فیلم و تصویر هم برای شما می فرستد تا شما از راه دور محدوده دوربین را ببینید و نسبت به خطر ایجاد شده، واکنش مناسب انجام دهید.

دزدگیر دوربین مداربسته

این دوربین های مداربسته بیسیم دزدگیردار که دارای قابلیت دزدگیر هستند مزایای دیگری هم دارند :

هزینه کمتر: این دوربین های بیسیم کاری می کنند تا شما دیگر به صورت جداگانه هزنه ای مبنی بر خرید دزدگیر و نصب آن نکنید که قیمت دوربین مداربسته بیسیم ارزان همه امکانات را در خود جا داده است . بلکه با این قابلیت جای دزدگیر را هم برای شما پر میکنند .همچنین حتی از طریق این قابلیت می توانید دوربین را جوری تنظیم کنید ، تا در صورتی که جلوی دوربین حرکتی انجام شود ، دوربین نیز ضبط فیلم را شروع کند . که باعث میشود حافظه دوربین به همین زودی ها پر نشود و به مقدار بیشتر و طولانی تری ضبط و ذخیره کند.

دوربین مداربسته بیسیم دزدگیر دار

ذخیره زمان: قابلیت این نوع دوربین ها باعث می شود شما فیلمی مبنی بر بروز حرکت در جلوی دوربین داشته باشید که در حالت عادی اگر نیازی به فیلم بروز رکت داشته باشید ، باید زمان زیادی را صرف دیدن همه فیلم های دوربین مداربته کنید . اما این قابلیت باعث میشود شما از همان فیلمی که دوربین فرستاده است استفاده کنید.

شما حتی قابلیت دزدگیر دوربین مداربسته وایرلس را جوری تنظیم کنید تا اگر حشره یا حیوانات از جلوی دوربین رد شدند ، احساس خطر نکند . یا حتی نسبت به باد و باران حساس نباشد.

جی پی اس GF07 کوچک با قابلیت های فراوان !

 

دستگاه فوق العاده کوچک به نام جی پی اس GF07 به رنگ مشکی، به راحتی پنهان می شود.کوچک و سبک است و حمل آسان دارد .

ایده آل برای ردیابی وسایل نقلیه، نوجوانان، همسران، افراد مسن یا دارایی. با دو آهنربا قدرتمند در داخل، به راحتی به وسیله نقلیه متصل می شود، بدون نیاز به نصاب.

استفاده آسان، به سادگی سیم کارت و کارت TF را در دستگاه قرار دهید، سپس می توانید در زمان واقعی از طریق اینترنت ردیابی و نقشه برداری (با Google Maps) را انجام دهید.

شماره سیم کارت جی پی اس را شماره گیری کنید، سپس می توانید صدای اطراف این ردیاب را بشنوید، بدون نور و بدون نویز، می توانید آنچه را که در اطراف ردیاب می گذرد بی صدا و مخفیانه نظارت کنید.

 

دستورالعمل عملکرد:

ضبط: شماره 555 را به زنگ تلفن ارسال کنید، شروع به ضبط کنید.

مانیتورینگ صدا: شماره 666 را به زنگ تلفن ارسال کنید

مسیر GPS: شماره 777 را به زنگ تلفن ارسال کنید، تلفن موقعیت جغرافیایی و لینک نقشه را دریافت می کند.

مسیر تعیین موقعیت: شماره 102 را به زنگ تلفن ارسال کنید.

حذف محتوای کارت حافظه: شماره 445 را به زنگ تلفن ارسال کنید.

راه اندازی مجدد تلفن: شماره 999 را به زنگ تلفن ارسال کنید، پس از 1 دقیقه موفقیت را شروع کنید.

تنظیم مجدد تلفن: شماره 444 را به زنگ تلفن ارسال کنید.

 

مشخصات فنی:

نوع: مکان یاب مغناطیسی GPS

جنس: پلاستیک

     اندازه (تقریبا): 35 * 20 * 14 میلی متر

تعداد: 1 عدد

رنگ سیاه

زمان مکالمه: 150-180 دقیقه

زمان آماده به کار: 12 روز

مدت زمان کار: 4-6 روز

کارت توسعه: کارت Mini TF

شبکه: GSM/GPRS

باند GSM: 850/900/1800/1900 مگاهرتز

زمان مکان یابی GMS: 25 ثانیه

برق ورودی: AC 110-220V 50/60Hz

توان خروجی: DC5V 300 - 500mA

ظرفیت باتری: باتری لیتیوم یونی 3.7 ولت 400 میلی آمپر ساعت

ولتاژ کاری: 3.4 - 4.2 ولت DC

دمای نگهداری: -40 تا 85 درجه سانتیگراد

دمای عملیاتی: -20 تا 55 درجه سانتیگراد

رطوبت: 5 تا 95 درصد غیر متراکم

هشدار: قبل از شارژ باید سیم کارت را وارد کنید.

منبع

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد