x تبلیغات
عمومی

انواع ویژگی های دوربین مداربسته مخفی بیسیم؟

انواع دوربین مداربسته مخفی

دوربین مداربسته مخفی یک دستگاه نظارت تصویری است. دستگاه کوچک است بنابراین می توان آن را در اشیاء معمولی خانگی مانند خودکار، جاکلیدی، اسباب بازی های نرم، ساعت دیواری، قاب عکس و غیره پنهان کرد. دوربین کوچک مخفی چیست؟ دوربین مخفی بیسیم یک دستگاه نظارت تصویری است. دوربین مداربسته مخفی نوعی میکرو دی وی آر است که در بسته ای فریبنده از اشیاء معمولی خانگی مانند خودکار، جاکلیدی، اسباب بازی های نرم، ساعت دیواری، قاب عکس، کیف، ساعت مچی، ماشین حساب، سوئیچ عینک و سایر وسایلی که عموماً در خانواده
دوربین مداربسته مخفی دیجی ویرا


دوربین مداربسته مخفی در چیزهای معمولی پنهان شده است تا در حین ضبط، فرد مورد نظر هوشیار نشود. علاوه بر این، این گجت‌ها وزن کمی دارند، بنابراین می‌توانید آن را در هر مکانی با خود حمل کنید. این دستگاه با نام‌های متعددی مانند دوربین مخفی محبوب است، زیرا می‌توان آن را در هر جایی پنهان کرد، دوربین جاسوسی اصطلاح اختصاری دوربین جاسوسی است. به آن دوربین پرستار بچه نیز می گویند زیرا در درجه اول برای نظارت بر بچه ها و پرستار بچه ها استفاده می شود. طیف گسترده ای از دوربین های جاسوسی در هند به صورت آنلاین و در فروشگاه ها/فروشگاه های جاسوسی آفلاین در دسترس است.

ویژگی های دوربین مداربسته مخفی

دوربین مداربسته مخفی دیجی ویرا فیلم با کیفیتی می گیرد. تصاویر کلیک شده واضح تر و واضح تر هستند.
دوربین جاسوسی در استفاده بسیار انعطاف پذیر است. با گزینه بی سیم می توانید آن را در هر مکانی قرار دهید.
دوربین مخفی با فرمت AVI ضبط می کند. این فرمت تقریباً با هر رایانه ای سازگار است، بنابراین فرد می تواند بعداً ویدیوهای ضبط شده را در صفحه گسترده رایانه ببیند.
نصب دوربین جاسوسی آسان است. شما می توانید به راحتی از آن برای استفاده شخصی و حرفه ای خود استفاده کنید.
جدیدترین مدل ها دارای لنز مادون قرمز هستند. لنزها در شب یا نور کم نیز فیلم های واضح ضبط می کنند.
این دستگاه دارای حسگر تشخیص حرکت داخلی است. حسگرها باعث سهولت استفاده از دستگاه می شوند. مانند مدل‌های قدیمی، فرد نیازی به «روشن کردن» دستگاه برای ضبط و «خاموش کردن» پس از اتمام ضبط ندارد. سنسور تشخیص حرکت حرکت در مجاورت محل کاشت را تشخیص می دهد و به طور خودکار شروع به ضبط می کند. هنگامی که هیچ حرکتی وجود نداشته باشد، دستگاه ضبط را متوقف می کند. این ویژگی دستگاه را از هرگونه دردسر تنظیم دوربین و ضبط رها می کند. علاوه بر این سنسورها عمر باتری دوربین را افزایش می دهند.
این دوربین به کاربر امکان می دهد زمان ضبط را به گونه ای برنامه ریزی کند که مجبور نباشد به صورت دستی با دوربین جاسوسی کار کند.
نعمت دوربین جاسوسی

دوربین مداربسته مخفی برای همه ما نعمت است. قیمت دستگاه نسبت به دوربین امنیتی کمتر است. این به افراد اجازه می دهد تا زمانی که دور هستند خانه و محل کار خود را کنترل کنند. علاوه بر این، به دیگران هشدار نمی دهد، بنابراین فرد می تواند به راحتی آنچه را که می خواهد و زمانی که می خواهد ضبط کند. علاقه مندان می توانند دوربین جاسوسی را در بنگلور از فروشندگان و تامین کنندگان ابزارهای جاسوسی خریداری کنند.

دزدگیر اماکن منزل و خانگی کدام است؟

 

قیمت دزدگیر اماکن منزل چیست؟

پاسخ این ممکن است بدیهی به نظر برسد. اما بسیاری از مردم در مورد اینکه سیستم امنیتی خانه دقیقاً چیست ، چه نوع تجهیزاتی شامل آن می شود و چگونه کار می کنند ، گیج شده اند. و با مشاهده تنوع گزینه ها ، طبیعی است که این سال مطرح شود.

یک دزدگیراماکن خانه ، در ابتدایی ترین سطح ، تجهیزات (سنسورها) هستند که در صورت نقض نقطه ورود ، زنگ خطر را به صدا در می آورند. البته سنسورها باید با یک صفحه کنترل ارتباط برقرار کنند تا خانه را ایمن کنند. در کنار سنسورها ، بسیاری از دستگاه های دیگر می توانند با کنترل پنل یا مرکز مرکزی سیستم ادغام شوند. این دستگاه های دیگر شامل برخی از موارد زیر است.

دزدگیر اماکن منزل

سنسورهای ورودی دزدگیر اماکن منزل

عملکرد اصلی - سنسورهای در و پنجره نیز نامیده می شوند و ستون فقرات یک سیستم امنیتی خانه هستند. هنگامی که در یا پنجره ای باز است (و زنگ هشدار تنظیم شده است) آنها زنگ خطر را به صدا در می آورند. این امر مجرمان را متوقف کرده و صاحب خانه را از نقض امنیت آگاه می کند.

چگونه کار می کند - سنسورهای ورودی از فناوری میدان مغناطیسی استفاده می کنند. وقتی در یا پنجره ای باز می شود ، میدان مغناطیسی مختل می شود و دستگاه به ایستگاه پایه سیگنال می دهد تا آژیر را صدا کند.

ویژگی های کلیدی و فناوری-سیستم های DIY سنسورهای ورودی آسان (چسب Velcro) را ارائه می دهند که می توانند در عرض چند دقیقه تنظیم شوند. بهترین سیستم های امنیتی هنگام فعال شدن سنسور ورودی هشدارهای تلفن همراه را ارسال می کنند. این امر به صاحب خانه اجازه می دهد تا وارد عمل شود.

افزونه ها و ادغام ها-برخی از سیستم ها به کاربران اجازه می دهند با استفاده از ترکیبی از سنسورها و دوربین ها مناطق سفارشی ایجاد کنند. همچنین ، کاربران می توانند تعداد بیشتری سنسور برای محافظت از هر در و پنجره خانه خود خریداری کنند.

سنسورهای حرکت دزدگیر اماکن

عملکرد اصلی - سنسورهای حرکت هنگام تشخیص حرکت در داخل خانه ، زنگ هشدار را به صدا در می آورند و/یا هشدارهای تلفن همراه را فعال می کنند. آنها باید به عنوان یک لایه محافظ اضافی استفاده شوند.

چگونه کار می کند - این دستگاه ها نور/لیزر نامرئی را از خود ساطع می کنند که در صورت اختلال زنگ خطر را به صدا در می آورد. برخی از آشکارسازهای حرکت از فناوری مادون قرمز استفاده می کنند که می تواند گرمای بدن را حس کند.

ویژگی های کلیدی و فناوری - بهترین آشکارسازهای حرکت می توانند بین افراد و حیوانات خانگی تمایز قائل شوند تا آلارم های کاذب محدود شوند. برخی حتی دارای فناوری تشخیص چهره هستند. دیگران می توانند هر زمان که حرکتی تشخیص داده شود ، نورافکن را روشن کنند.

افزونه ها و ادغام ها-برخی از سنسورهای حرکت را می توان در اکوسیستم های خانه های هوشمند ادغام کرد و پیکربندی کرد تا تعدادی فرمان را انجام دهد.

منبع دیجی ویرا

دوربین لامپی چه ویژگی های عجیبی دارد؟

 

 ویژگی های دوربین لامپی

دوربین لامپی بی سیم ، دید فوق العاده گسترده 360 درجه با لنز داخلی 2.0 مگاپیکسلی برای دوربین ، دوربین لامپ بی سیم تضمین می کند که می توانید تمام تصاویر و فیلم های ضبط شده توسط دوربین را در قابلیت های کاملاً شفاف مشاهده کنید.

میکروفون دوربین طرح لامپی

میکروفون و بلندگو: بعضی اوقات فقط داشتن دوربین کافی نیست. بعضی اوقات باید با کسی که در آن سوی دیگر است ارتباط برقرار کنید ، اما آنها لزوماً تلفن خود را روی خود ندارند یا شاید اصلاً تلفنی نداشته باشند. یک مثال ممکن است توسط شما مشاهده شود که شخصی با قیچی در حال دویدن است ، بنابراین باید به او بگویید که با قیچی بدود. یا شاید شما سعی دارید کسی را از طریق دستور پخت غذا راهنمایی کنید. در هر صورت ، احتمالاً یک شرط امن برای تهیه دوربین های پانورامای مداربسته است که دارای ویژگی بلندگوی دو طرفه هستند.

تشخیص حرکت و زنگ هشدار: بلافاصله حرکت در اتاق تشخیص داده می شود ، دوربین اعلان ها را مستقیماً به صورت عکس فوری یا ایمیل به تلفن یا لپ تاپ شما می فرستد و یک زنگ هشدار داخلی را فعال می کند که از طریق برنامه مانیتورینگ / نرم افزار پشتیبانی می شود پشتیبانی از Cloud & SD card: پشتیبانی از cloud و حافظه کارت حافظه حداکثر پشتیبانی از 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی TFT. فضای ذخیره سازی نامحدود ابر. در جایی که می توان از دوربین استفاده کرد:

حالت کاربری

برای مشاهده باید برنامه ای را در تلفن خود بارگیری کنید.

این برنامه با Android و Apple iPhone سازگار است.

دوربین می تواند از طریق WiFi برای مشاهده از راه دور متصل شود.

از این دوربین مداربسته لامپی می توان بدون WiFi نیز استفاده کرد و روی کارت حافظه ضبط می شود. (کارت حافظه شامل نمی شود)

ویژگی های اصلی دوربین پرستار بچه

ساخته شده از مواد با کیفیت بالا با کار دقیق.

ساخته شده در لنز HD ، می توانیم تصاویر پانوراما 360 درجه دریافت کنیم.

صدای دو طرفه ، ساخته شده در میکروفون و بلندگو ، چت فوری آزادانه.

طراحی بی سیم ، نصب آسان ، به طور گسترده در چندین مکان استفاده می شود.

عملکرد دید در شب ، شما به راحتی می توانید یک وضعیت واضح در شب بدست آورید.

دید در شب: تغییر رنگ اتوماتیک سیاه و سفید در روز و شب

سیگنال شبکه: از WiFi پشتیبانی کنید

از دستگاه های Android و Apple IOS پشتیبانی می کند.

ذخیره از طریق کارت حافظه 64 گیگابایت و پایین (کارت حافظه شامل نمی شود)

ساخته شده در میکروفون و بلندگو

3 چراغ LED برای روشنایی در شب.

منبع : دوربین طرح لامپی دیجی ویرا

دوربین مداربسته ip چیست؟

 ویژگی های دوربین مداربسته ip

اگر به دنبال دوربین های مداربسته IP جدید برای پیاده سازی امنیت هستید ، شما و فرد مشخص کننده خود گزینه های زیادی دارید. دوربین های IP دیجی ویرا ویژگی ها و قابلیت های مختلفی را ارائه می دهند که ممکن است برای پروژه شما ایده آل باشد.

 دید در شب دوربین مداربسته ip

از برخی جهات ، انتخاب دوربین مداربسته IP با انتخاب دوربین آنالوگ تفاوتی ندارد. یکی از محدودیت های موجود در هر سیستم نظارتی ، روشنایی است. هر دو سیستم تصویری IP و آنالوگ برای عملکرد موثر به نور مناسب نیاز دارند. 

برگه های مشخصات بسیاری از دوربین های IP امروزی کاهش مداوم میزان روشنایی صفحه لازم برای فیلم های قابل استفاده را نشان می دهد. در مشخصات دوربین معمولاً حداقل میزان نور کمتر از 0.5 لوکس برای رنگ و 0.1 لوکس برای سیاه و سفید را مشاهده خواهید کرد. این اعداد معمولاً با یک عدد f-stop بسیار کم واجد شرایط می شوند و اجازه می دهند حداکثر نور از عنبیه لنز وارد شود. آنها معمولاً با نشان دادن روشن بودن کنترل خودکار (AGC) واجد شرایط ترند. به عبارت دیگر ، فیلم در این سطح نور می تواند به عنوان قابل استفاده تعریف شود ، اما فقط به سختی. 

حداقل سطح روشنایی منتشر شده را به عنوان توصیه های عملیاتی مشاهده نکنید. محل نصب شما باید حداقل در یک سطح ده برابر حداقل حداقل منتشر شده ، روشنایی ایجاد کند. علاوه بر این ، همیشه لازم است که فروشنده یا یکپارچه کننده دوربین مشخص شده را به سایت بیاورد تا در واقع شرایط سیگنال ویدئویی را مشاهده کند. این اجازه می دهد تا قبل از اجرای مقیاس کامل ، در انتخاب دوربین یا شرایط روشنایی تغییراتی ایجاد شود. 

قدرت بیش از اترنت 

البته ، یکی دیگر از نیازهای عملی دوربین های IP با آنالوگ ، قدرت است. اما دوربین های IP نسبت به دوربین های آنالوگ گزینه های قدرت بیشتری دارند. با تأیید استاندارد IEEE 802.3af در ژوئن 2003 ، می توان برق را از طریق کابل شبکه اترنت به دستگاه های مبتنی بر IP تحویل داد.

منبع : دوربین مداربسته آی پی دیجی ویرا

انواع دوربین مداربسته و دوربین مداربسته بیسیم؟

 

انواع دوربین مداربسته بیسیم؟

یک دوربین امنیتی خانگی بی سیم که به آن دوربین Wi-Fi نیز می گویند ، تصاویر خود را از طریق Wi-Fi منتقل می کند و از طریق برق متناوب تغذیه می شود. این بدان معنی است که باید با استفاده از کابل برق به پریز برق متصل شود. دوربین مداربسته مخفی بی سیم بی سیم نیست. بلکه دوربین بی سیم نامیده می شود زیرا از اینترنت بی سیم (Wi-Fi) استفاده می کند. وقتی دوربین بی سیم با باتری کار می کند ، به یک دوربین بدون سیم تبدیل می شود.

دوربین مداربسته بیسیم

دوربین های امنیتی بی سیم خانگی به طور کلی تصاویر خود را در یک سرور ابری ذخیره می کنند ، بنابراین می توانید از هرجای دیگر به آن دسترسی داشته باشید برخی از آنها همچنین می توانند فیلم را در رسانه های محلی مانند کارت micro SD در دوربین ذخیره کنند. دوربین های بی سیم محبوب هستند زیرا نصب آنها آسان است و مشاهده تصاویر آنها با استفاده از تلفن هوشمند یا رایانه ساده است.

دوربین های امنیتی بی سیم به طور کلی هنگام تشخیص حرکت یا صدا ضبط می کنند ، اما بعضی از آنها می توانند تنظیم شوند که در صورت اتصال به برق 24/7 ضبط کنند. آنها فیلم با وضوح بالا می گیرند و در صورت مجهز بودن به دید در شب می توانند در شب ضبط کنند. آنها معمولاً دارای قابلیت های صوتی دو طرفه هستند تا بتوانید با شخصی که دوربین می بیند صحبت کنید. سرانجام ، برخی از مدل ها از یادگیری ماشینی استفاده می کنند ، این فناوری به دوربین ها امکان می دهد کارهای مفیدی مانند هشدار هنگام شناسایی شخص یا بسته را انجام دهند.

دوربین های امنیتی خانگی سیمی چیست؟

یک سیستم دوربین امنیتی خانگی سیمی ، همچنین به عنوان یک سیستم امنیتی DVR (ضبط کننده فیلم دیجیتال) شناخته می شود ، یک دستگاه ضبط همراه با دوربین است. تعداد دوربین ها معمولاً چهار ستاره است و می تواند تا 16 دوربین برسد. آنها ضبط 24/7 ، می توانند به اینترنت متصل شوند تا از راه دور مشاهده کنند ، و از طریق اینترنت و برق از طریق سیم وصل هستند.

دو نوع سیستم دوربین امنیتی خانگی سیمی وجود دارد: سیستم های دوربین مداربسته ahd DVR سنتی که از کابل کواکسیال برای تغذیه دوربین ها و ضبط فیلم استفاده می کنند و سیستم های جدیدتر NVR (ضبط کننده فیلم شبکه) که از کابل های اترنت برای تأمین انرژی دوربین ها و ضبط فیلم استفاده می کنند . DVR ها و NVR ها می توانند از طریق کابل اترنت به اینترنت متصل شوند. NVR پیشرفته تر و توانایی ضبط فیلم با کیفیت بالاتر از DVR را دارد. NVR ها همچنین می توانند برخی از ویژگی های دوربین بی سیم را داشته باشند ، مانند مکالمه دو طرفه و تشخیص افراد.

دوربین هایی که دارای سیستم امنیتی خانگی سیمی هستند ، قدرت خود را از DVR یا NVR می گیرند و نیازی به اتصال به پریز برق ندارند. اکثر سیستم های سیمی دارای برنامه ای برای مشاهده تصاویر در تلفن هوشمند شما هستند ، اما شما همچنین می توانید یک نمایشگر کامپیوتر را به دستگاه ضبط متصل کنید تا ضبط ها و فیدهای زمان واقعی را مشاهده کنید.

منبع : http://digivira.blog.ir

بهترین دوربین مداربسته بیسیم؟

در چه نوع آب و هوایی می توان از دوربین های مداربسته بیسیم استفاده کرد؟

هر دوربینی به نوع  خود ارزشی دارد باید در برابر تابش عناصر مقاومت کند و دارای درجه IP (محافظت در برابر نفوذ) باشد. رتبه بندی IP شامل دو رقم است که به شما می گوید در اکثر شرایط آب و هوایی بهترین دوربین مداربسته بیسیم را چقدر خوب نگه می دارد. اولین رقم زیر پیشوند IP به شما می گوید که دوربین در برابر نفوذ اجسام جامد مانند گرد و غبار باد مقاومت می کند و از 0 (بدون محافظت) تا 6 (محافظت کامل در برابر گرد و غبار و خاک) است. عدد دوم به شما می گوید که دوربین در برابر رطوبت چقدر مقاوم است و از 0 (بدون محافظت) تا 9 است (محافظت در برابر فاصله نزدیک ، پایین آمدن فشار پاشش از همه زوایا).

اکثر دوربین های مداربسته بیسیم در فضای باز دارای درجه IP66 هستند ، بدین معنی که از محافظت کامل در برابر نفوذ گرد و غبار محافظت می کنند و می توانند از هر جهت جت های آب را کنترل کنند ، اما نباید در آب غوطه ور شوند. آنها معمولاً از باران ، برف ، گرما و سرما در امان هستند.

نصب دوربین مداربسته بیسیم دیجی ویرا

اگر نمی توانید تشخیص دهید دوربین مداربسته به چه کسی یا چه چیزی نگاه می کند ، داشتن یک دوربین امنیتی در فضای باز هیچ فایده ای ندارد. دوربینی که با کیفیت 720p فیلم می گیرد معمولاً تصویری نسبتاً واضح ارائه می دهد ، اما فیلم 1080p جزئیات بیشتری را ارائه می دهد و محبوب ترین وضوح برای این دستگاه ها است. به ظرفیت ذخیره سازی زیادی احتیاج ندارد و تقریباً در همه تلفن ها ، تبلت ها و رایانه های شخصی قابل مشاهده است.

دوربین هایی که فیلم 4K (Ultra HD) ضبط می کنند نیز در دسترس هستند ، اما برای پخش بدون نیاز به تردید یا تاخیر به یک اتصال شبکه بسیار قوی احتیاج دارید و برای ذخیره فیلم ضبط شده به فضای زیادی احتیاج دارید که ممکن است گران باشد هزینه های ذخیره سازی ابر.

رزلوشن تصویر دوربین بیسیم

رزولوشن مهم نیست ، سعی کنید دوربینی با میدان دید نسبتاً وسیع (زاویه دید) انتخاب کنید و مطمئن شوید که می تواند ویدیوی دید در شب را ضبط کند. اکثر دوربین ها از LED مادون قرمز (IR) برای ارائه فیلم شب سیاه و سفید استفاده می کنند ، اما تعداد کمی از آنها وجود دارند که از نور سفید برای ارائه فیلم شبانه تمام رنگی استفاده می کنند. به دنبال دوربینی با دامنه دید در شب حداقل 30 متر بگردید.

برای دیدن و بررسی بیشتر به دیجی ویرا بروید.

 

ویژگی های دوربین مداربسته ahd

دوربین های مداربسته AHD

ahd یک استاندارد نظارت تصویری تلویزیونی مدار بسته با کیفیت بالا آنالوگ است که از کابل کواکسیال برای انتقال فیلم HD از دوربین های مداربسته به DVR استفاده می کند.دوربین مداربسته AHD از وضوح تصویر 720p و 1080p HD پشتیبانی می کند. می توانید سبک های مختلف دوربین های مدار بسته AHD را در اینجا پیدا کنید.

دوربین های AHD از چه نوع کابلی استفاده می کنند؟

دوربین های مدار بسته AHD با استفاده از همان نوع کابل کواکسیال دوربین های مداربسته آنالوگ سنتی ، معمولاً کابل کواکس RG59 یا RG6 ، به DVR ها متصل می شوند. یکی از مزایای AHD نسبت به دوربین های HD-SDI (HD دیگر نسبت به استاندارد دوربین امنیتی کواکس) این است که می توان کابل کواکس RG59 را در فواصل طولانی بدون از دست دادن فیلم اجرا کرد. تاکنون طبق تجربه ما ، نصب کنندگان می توانند از کابل کواکس RG59 تا حداکثر فاصله 150 ljv برای دوربین های AHD استفاده کنند. دوربین های AHD همچنین می توانند از کابل UTP به همراه ویدئو بالون برای اجرای کابل تا 320 متر با کابل CAT5 استفاده کنند.

وضوح تصویر AHD در مقابل 960H

تصاویر زیر یک عکس ضبط شده با نظارت تصویری توسط دوربین مداربسته 960H با دوربین های مداربسته AHD 720p و 1080p را مقایسه می کند. دو دوربین اول برای ضبط تصاویر به یک DVR iDVR-E8 متصل شده اند. دوربین 1080p به یک DVR ترکیبی iDVR-PRO AHD / HD-TVI / CCTV آنالوگ متصل شد. وقتی برای اولین بار این مقاله را نوشتم ، دوربین های AHD 1080p هنوز در دسترس نبودند. از سپتامبر 2015 ، من به دوربین های 1080p دسترسی دارم و جدیدترین ضبط کننده های iDVR-PRO با دوربین های آنالوگ ، 720p و 1080p (AHD و HD-TVI) کار می کنند.

هنگام ضبط تصویر ، دوربین آنالوگ و 720p AHD هر دو با وضوح 720p تمام صفحه نمایش داده می شوند. دوربین AHD 1080p با وضوح 1080p نمایش داده شد. لطفاً برای دیدن نمای کامل در تصاویر کلیک کنید.

ادیسون که بود و چه کرد؟

ادیسون

ادیسون ، که قبلاً با نام Raritan Township شناخته می شد ، اولین بار در اواخر سال 1600 ، زمانی که بخشی از شهرهای Woodbridge و Piscataway بود ، آباد شد. اولین خانواده های آن شامل Dunhams، Martins، Bonhams، Hulls and FitzRandolphs بود که به آنها کمک های زمینی داده می شد.

بسیاری از این نام ها به صورت نام خیابان و نام بخش در جامعه زندگی می کنند. اما مردم از دوران ماقبل تاریخ در منطقه ادیسون زندگی می کردند. قطعات جمجمه و استخوان مربوط به عصر حجر در منطقه Piscatawaytown کشف شده است و نوک پیکان و وسایل آشپزی ، که به بومیان آمریکایی ساکن این منطقه نسبت داده شده است ، در یک حفاری باستان شناسی در باتلاق Dismal پیدا شد.

جاده Old Post ، اولین جاده عمومی در شرق نیوجرسی ، از طریق ادیسون عبور می کند و گفته می شود که رئیس جمهور جورج واشنگتن هنگام سفر از طریق ایالت در راه مراسم تحلیف خود در شهر نیویورک در آوریل 1789 ، از او استفاده کرده است.

بازنویسی مجدد آن سفر در ادیسون در 13 آوریل 1989 ، هنگام برگزاری جشن بیست سالگی اولین مراسم تحلیف واشنگتن ، انجام شد. مسیر وی دوباره مورد استفاده قرار گرفت و مراسم ویژه ای در کلیسای تاریخی سنت جیمز در خیابان وودبریج برگزار شد.

منطقه Bonhamtown در ادیسون ، در جاده Old Post ، به نام نیکلاس بونهام ، یک دارنده آزاد از سال 1682 تا 1683 ، نامگذاری شده است. گفته می شود این دهکده محل یک دهکده قدیمی بومی آمریکا و بعداً یک اردوگاه ارتش قاره و میدان جنگ در طول انقلاب بوده است. جنگ

در اوایل سال 1693 ، بونهمتاون به عنوان مقر عدالت شهرستانهای میدلکس و سامرست خدمت کرد. در سال 1834 ، دهکده دارای 10 تا 12 خانه ، دو میخانه ، فروشگاه و مدرسه بود.

درگیری های جنگ انقلابی در Bonhamtown ، Piscatawaytown و در امتداد خیابان Woodbridge Avenue فعلی رخ داد. در واقع ، ساختمان کلیسای اسقفی سنت جیمز به عنوان بیمارستان برای سربازان زخمی انگلیس در طول جنگ خدمت می کرد. شش سرباز انگلیسی که در یکی از درگیری های منطقه کشته شده اند ، در قبرستان کلیسا دفن شده اند.

در سال 1777 ، شبه نظامیان محلی درگیر نبرد با سربازان انگلیسی و هسیایی بودند که در حال پیشروی به سمت نیروهای ژنرال واشنگتن بودند. سربازان واشنگتن به کوههای نزدیک واتونگ پناهنده شده بودند. این نبرد ، که بخشی از نبرد کوتاه هیلز است ، به نام نامزدی درخت بلوط معروف است. این در تقاطعی رخ داد که اکنون جاده های بلوط و Plainfield است.

مقاله علمی ترویجی یا علمی پژوهشی؟

 

مقاله علمی ترویجی و علمی پژوهشی چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟

بارها نام مقاله ترویجی یا علمی پژوهشی را شنیده‌ایم ومخصوصاً محققینی که در آغاز راه هستند تفاوتهای آنها را با یکدیگر نمی‌دانند. معادل انگلیسی مقاله علمی ترویجی review paper می‌باشد اما معادل مقاله علمی و پژوهشی research paper است که با نام original article نیز یاد می‌شود. حال به ارایه پاسخ به سوال مقاله ترویجی و علمی پژوهشی چه تفاوت هایی با یکدیگر دارند؟ می پردازیم. با وب سایت چاپ مقاله اوج دانش همراه باشید.

مقاله علمی پژوهشی بر اساس یک پژوهش اصلی می‌باشد. این پژوهش می‌تواند برحسب فیلد و زمینه مورد مطالعه شما انواع مختلفی مانند آزمایش، زمینه یابی، مصاحبه و استفاده از پرسشنامه در حین اجرای پژوهش باشد اما مولف در هر صورت که باشد نیاز دارد تا به جمع آوری و آنالیز داده ها بپردازد و از آنها یافته‌های مختص به خود را ارایه دهد. مقاله علمی پژوهشی بر اساس این تحلیل‌ها و تفاسیر از داده‌ها نگارش خواهد شد.

مقاله علمی ترویجی بر اساس مقالات چاپ شده دیگر نوشته می‌شود. در این نوع مقاله شما آزمایش یا جمع‌آوری داده خام نخواهید داشت. مقاله علمی ترویجی ادبیات پژوهش موجود در یک فیلدخاص را خلاصه می‌کند و سعی دارد تا شرحی بر وضعیت کنونی موضوع مورد بررسی ارایه دهد.

انواع مقاله علمی ترویجی

1- ارایه روایتی از دانش موجود در حیطه و زمینه خاص که این روایت بر اساس مقالات چاپ شده در آن زمینه ارایه می‌گردد.

۲- مقاله سیستماتیک ریویو یا مطالعه نظامند؛ برای پاسخگویی به یک سوال خاص در راستای ادبیات پژوهشی موجود درباره یک حیطه خاص.

۳- فراتحلیل؛ که یافته‌های سایر پژوهش‌ها را در یک زمینه و حیطه خاص تلخیص و ترکیب می‌کند و معمولاً ارزیابی از میزان تاثیر یک مداخله یا درمان بر روی یک مشکل را مورد بررسی قرار می‍‌دهد.

برعکس تصوری که بسیاری از محققان دارند مقاله علمی پژوهشی یا علمی ترویجی در ماهیت خود برتری نسبت به یکدیگر ندارند. اما وقتی از سوی مجلات با کیفیت مورد پذیرش قرار می‌گیرند ارزش و اعتبار پیدا می‌کنند. بسیاری از مقالات علمی ترویجی هم اکنون در مجلات بسیار قوی دنیا منتشر می‌شود. همچنین این تصور که مقاله علمی و ترویجی راحت‌تر و آسان تر از مقالات علمی پژوهشی هستند نیز تصوری بسیار نادرست است.

گندم چه خواصی دارد؟

خواص گندم

 گندم یکی از کامل ترین غذاهای گیاهی است. که حاوی مقدار زیادی مواد معدنی به ویژه پتاسیم، فسفر، منیزیم، آهن و روی است.

گندم هزاران سال به عنوان غذا مورد استفاده قرار گرفته است و حتمالا از زمان های بسیار قدیم بیشترین غذای مورد استفاده بوده است. تمدن های بسیاری مانند اروپایی بر آن پایدار مانده است. 

گندم سبوس دار به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر که دارد به بهبود هضم غذا کمک کرده و خطر ابتلا به سرطان روده بزرگ را کاهش می دهد.

آلرژی گندم

شواهد نشان می دهد که فروکتان های موجود در گندم باعث تشدید بیماری سندروم روده تحریک پذیر IBS می شود.

آسم و التهاب بینی یکی دیگر از واکنش های آلرژیک معمولی در برابر گرد و غبار گندم است.

گندم سبوس دار حاوی فیتریک اسید (فیتات) است که جذب مواد معدنی – مانند آهن و روی – را از وعده غذایی مختل می کند.
منبع : گندم
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد